Monday 19 August 2019

#103 Dance

We the  Design Team,
welcome you to our two weekly challenge blog.
Our thanks to those who entered our last challenge

 Challenge # 102
Friendship 

Chosen by Debbie , we are overwhelmed
 and delighted at your fabulous entries, 
you continue to inspire us.
Choosing the winners is never an easy task,
especially when we have so many wonderful  entries.
 Here are a Top 3 chosen by Debbie

 Our Top 3 Winners
(in numerical order)

#3 Carol Gill

#17 Bonnie Kersey

#41 Deanne



Congratulations to our winners. Please take a copy of our

Top picks Badge.

***********

The Design Team would love for you to visit them, their
links are in the side bar.








Time to move on to our next challenge, chosen by Sue



Challenge # 103
Dance



Enjoy - have fun.

 Let us see the wonderful inspiration from the Design Team,

we will begin with Sue's

Sue


Alli

Amy

Caz

Dawn

Debbie


Janeen


Meg

Silvi

Wei




By entering these challenges you are giving your consent to your blog links 

being visible along with your name in the entries.

Thanks for supporting our challenge blog.
We look forward to returning in two weeks
with the winners and news of our next challenge.
Please click on the blue box below to enter your card.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

3 comments:

  1. Thank you for choosing my card in your Top 3 and congrats to Bonnie and Deanne-great DT inspiration
    Carol x

    ReplyDelete
  2. Congratulations everyone!!! Beautiful projects! Thanks so much for choosing my card as one of the top 3! Greatly appreciate it! I have my badge proudly displayed on my blog!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    ReplyDelete
  3. Ik was zo depressief toen mijn man me verliet voor een andere vrouw alleen omdat ik na het huwelijk zes jaar kanker had. Ik probeerde hem te vragen om bij me terug te komen, hij weigerde en zei dat hij niet meer voor me voelde na al deze toewijding. Ik deed alles omdat ik van hem houd, hij slaat me de hele tijd, en toch sta ik het allemaal en huil alles dag. Ik werd een trieste vrouw nadat we allemaal samen waren gekomen, alle liefde die ik in het verleden deelde, ik kon me geen leven zonder hem voorstellen omdat mijn liefde voor hem om welke reden dan ook van onschatbare waarde was. Op een dag toen ik via internet ging, zag ik veel opmerkingen over de mogelijkheid om kanker te genezen en het huwelijk / de relatie te herstellen, dus besloot ik hem te proberen te benaderen door contact op te nemen met zijn e-mail doctorigbinovia93@gmail.com en hij antwoordde onmiddellijk mij en ik legde alles uit waar ik doorheen ging, hij vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken, ik was geschokt en ik gaf hem een ​​poging, ik volg voorzichtig de stapsgewijze instructies Twee dagen nadat Drigbinovia zei dat hij de betovering had beëindigd, alles alleen gedaan door hem, Ik deed niets om alleen de benodigde artikelen te leveren, en ik begon enkele veranderingen in mijn gezondheidstoestand te zien en Drigbinovia beloofde ook om me te helpen mijn man terug te krijgen, ik gaf hem verwarrende spreuken, en in de kortste tijd begon het allemaal, omdat beiden weten dat hij realiseerde zich dat hij nooit recht op hem was gesteld, en in drie dagen was mijn man in mijn huis en wachtte tot ik terugkwam van zijn werk en toen ging ik naar het ziekenhuis om te controleren, en ik was vrij van kanker, en toen hij begon te zeggen dat hij w sorry, hij wist nooit wat er met hem zou gebeuren. heel erg bedankt Drigbinovia, ik ben nu blij met mijn man en alles gaat nu soepel voor de dosis die pijn doormaakt in zijn relatie, je kunt ook contact opnemen met zijn whatsapp-nummer +2348144480786

    ReplyDelete